דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם אתם מאושרים עם המשכנתא שלכם? 

מאת    [ 09/07/2013 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 1764 פעמים ]

אחרי שהחלטתם עם עצמכם לקנות דירה, עברתם וראיתם המון דירות והרבה מתווכים וסופסוף מצאתם את האחת שמתאימה לכם, הגיע השלב החשוב ביותר בתהליך, לקיחת המשכנתא. לצערינו, לרובנו את הסכום המלא של הכסף כדי לקנות דירה ואנו נאלצים לפנות לבנקים כדי שיממנו לנו חלק מהרכישה. אבל האם יש אופציות אחרות? האם ניתן לייעל את התהליך? אולי אתם זכאים למשכנתא בתנאים מופחתים? אולי שווה לכם לפנות ליועץ למשכנתא שיוזיל לכם את ההלוואה הגדולה שתיקחו בחייכם?

בדיקת זכאות למשכנתא: חלקכם אולי לא מודעים לך אבל משרד הבינוי והשיכון נותן לזכאים לך, משכנתא בתנאים טובים יותר בחלק מהמקרים מהבנקים ובריביות נמוכות יותר. את הבדיקה של גובה הזכאות והאם בכלל אתם זכאים למשכנתא, ניתן לבדוק ע"י מחשבון משכנתא. הפרמטרים שנבחנים במחשבון הם האם אתם נשואים, מספר ילדים, שנות שירות בצבא, עולים חדשים, האם יש לכם נכס נוסף ועוד. שכלול כל הפרמטרים יביא אתכם לניקוד מסוים שיראה לכם למה אתם זכאים. הזכאים למשכנתא חייבים להיות עם ניקוד מעל 1000. ככל שהניקוד יותר גבוה כך תהיו זכאים למשכנתא טובה יותר.

ייעוץ משכנתא: כשאתם צריכים לתקן את המזגן בבית אתם לא פונים טכנאי מזגנים? לאינסטלציה אתם לא קוראים לאינסטלאטור? אז למה כשמדובר בלקיחת ההתחייבות הגדולה ביותר של חייכם אתם לא נותנים למומחה לייעץ לכם? ללכת ליועץ משכנתא היא כורח הנסיבות ועשויה לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים לאורך השנים. ישנן מספר חברות שנותנות ייעוץ למשכנתא שם גם תוכלו לקבל פגישת ייעוץ חינם עם מומחה שייבחן את כל הפרמטרים שלכם וייתן לכם את הייעוץ הכי טוב ויעשה אתכם מאושרים. זהו שירות חיצוני לבנקים, שהם בעלי אינטרס מובהק, כי הרי אצלם אתם לוקחים את ההלוואה...שירות כזה הוא מומלץ!  לקיחת משכנתא היא לא עוד הלוואה שאתם לוקחים. היא גבוהה באופן יחסי ומתפרשת להרבה שנים. זוהי חתיכת התחייבות! החברות לייעוץ משכנתא נמצאות בקשר יומיומי עם הבנקים, רובם אף הגיעו מבנקאות ומכירים אישית את האנשים שאחראיים על עתידכם הכלכלי. מודבר על צוות של כלכלנים מומחים שמכירים את כל רזי התהליך עד הפרט האחרון ולא מחויבים לאף גוף בנקאי. חשוב מאוד כמובן ללכת לגוף מוכר ומוסמך ומקבל ריביות נמוכות יותר ותעדוף בתהליך אישור המשכנתא.

אם כך, החלטתם לקנות דירה ולפנות ללקיחת הלוואה, עבודה נכונה ויסודית, סדר ורישום יחד עם פנייה לגופים המומחים לכך, עשויה להביא לכם חסכון במשכנתא, שלא דומה לאף הלוואה אחרת שתיקחו לאורך חייכם.

מיטל אדר,
מנכ"ל מאושרים המרכז הארצי למשכנתאות,
http://www.mortgage-center.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב